Thursday, November 22, 2007

AS dah abes!

Alhamdulillah. semalam, paper terakhir untuk Advanced Subsidiary Level iaitu Chemistry paper 1 (soklan objektif), dah pun selesai. maka, berlalulah sudah AS. ahah. tinggal menanti result lagi.

KEEP MOVING FORWARD

pernah tengok animasi "Meet the Robinson" ? ahah. bak kata Louis, keep moving forward. jadi, sekarang ini, pelajaran A2 pula akan diteruskan. dan bermula hari ini, (tanpa menoleh ke belakang..hehe), lecturer2 dah mula mengajar sambungan topic A2.

Weekends

last weekend, my friend, Nurisa came to ridzuan. ahah. thx! she helped me in writing my personal statement for my university application.

(haha. betapa 'deteriorating' nya englishku)

apa-apa pun, sekalung penghargaan dan terima kasih kepada beliau yang sudi datang dan memberikan bantuan kecemasan. (ahah. kol brapa tdo ari ya ehs?)

insyaAllah, weekend ini pula, akan ke rumah makcikku di kajang setelah sekian lama terperap di kondo ridzuan. ada birthday party kazenku pada hari ahad ini.

Farewell to my seniors !


From left : (atas) Kak Ain, Fatimah, Kak Shida (akauntan di PNB-merangkap kakak usrah), Farhanah.
(bawah) Mastura, Haura, Kak Nusrah, ana, Kak Azie


huhu. semalam, makan2 di rumah senior A-level. mereka telahpun selesai A2 maka berakhirlah hari-hari mereka di Taylor's University College. insyaAllah, mereka akan meneruskan perjuangan dalam bidang perubatan di New Zealand bermula awal tahun depan.

kchiks. kchiks. haha. lepas makan (by the way, nasi briyani malam tadi sangat sedap walaupun take away), sesi 'penggambaran'.

Last but not least, keep moving forward!!!

Allahu'alam.






2 comments:

dumplings and pau said...

U're welcome!

Jawapannya: Pukul 3 am. Ahaks.

Mun da jd loaded klk kmk bg reminder kmk pnh tlg buat personal statement ktk xD

syashot said...

ahah. mudahan juak loaded. hehe.

insyaAllah..jasamu dikenang..

:o)