Wednesday, October 10, 2007

28 ramadhan

uhuk2. setelah berhari-hari aku tidak membuka blog ini, aku mendapati chatbox yang wujud dalam blog ini telah 'sot'. entah mesej dari mana dan dari siapa yang muncul dan entah ke mana perginya mesej-mesej lama dari insan-insan yang aku kenali. huhu.

okies. 28 ramadhan 1428 bersamaan 10 oktober 2007. insyaAllah, hari ini angkasawan malaysia yang pertama akan berlepas ke angkasa lepas. dr. sheikh muszaphar. semoga segalanya khair buat beliau dan semoga perbelanjaan dan persiapan negara untuk ke angkasa lepas akan mendatangkan manfaat kepada warganegara dan kerajaan malaysia hendaknya.

dan, esok, insyaAllah, aku akan menduduki kertas AS Final yang pertama, Chemistry 32 (iaitu ujian praktikal berbentuk eksperimen). doakan semoga dipermudahkan bagiku memahami dan menjawab soalan2 dengan sebaiknya. dan peperiksaan AS final ini akan berterusan sehingga 21/11/2007. bittaufik wannajah buatku dan buat sesiapa sahaja yang akan menduduki peperiksaan di mana sahaja kalian berada.

cuak!

erm, insyaAllah, aku akan kembali ke miri untuk syawal ini dengan flight pada 12/10/2007, yakni pada pagi hari jumaat ini. pada sebelah petangnya pula, flight ke marudi. dan flight kembali semula ke sini, pada hari isnin, sebelah malamnya. sekali lagi, doakan segalanya khair buatku dalam perjalanan kelak.

mungkin hari ini terlalu awal untuk aku ucapkan selamat hari raya pada kalian, jadi apabila tiba hari raya nanti, anggaplah aku sedang mengucapkan ucapan "Selamat Hari Raya dan Mohon Maaf Zahir dan Batin" buat kalian. (^_^)

okies. selamat berpuasa.

1 comment:

Anonymous said...

Selamat Hari Raya Aidilfitra gak!! Maaf Zahir Batin..
Gud luck dalam final exam. :P