Sunday, July 01, 2007

julai dan semester baru

Alhamdulillah, sepantas masa berlalu, aku kini telah hampir 6 bulan berada di bangku pembelajaran a-level.

julai ini, aku akan memulakan semester kedua. perjalanan yang masih jauh. dengan suka duka yang tidak diketahui lagi wajahnya. mudah-mudahan semester ini akan menjadi lebih baik daripada semester yang lalu. amin.

esok, dengan rasminya cuti semester 1 akan berakhir. esok juga, keberangkatan aku ke LccT, insyaAllah. meneruskan perjuangan di bumi tanah melayu dengan 1001 harapan dan kekuatan. harapan akan selalu menjadi sandaran dan kekuatan pula akan terus dikumpulkan.

kepada teman sekalian, sudi-sudilah sama-sama memberi peringatan kepada diri ini, yang diri ini berada di sini, bersama-sama kesempatan dan peluang ini, punya kewajipan dan amanah yang perlu dipenuhi. ingatkanlah diri ini, yang ramai lagi insan yang mahu berada di sini andai diri ini tidak benar-benar mendiami tempat ini dengan sepenuh hati. sama-sama kita meneruskan langkah ini ke destinasi keredhaan Illahi.

salam perjuangan!

p/s : segala kesulitan amatlah dikesali bcos x jadi wat bbq yang sekian lama telah diwar-warkan..insyaAllah, mudah-mudahan di kesempatan yang lain kita berpeluang untuk berkumpul lagi.. :o)

No comments: