Sunday, January 21, 2007

maal hijrah

salam maal hijrah!

dan dengan izin Allah. aku telah berhijrah. dari satu tempat ke satu tempat yang baru.
alhamdulillah. aku sedang dalam proses penerimaan hakikat diri ini.
sedang menyesuaikan diri.
aku tinggal di pangsapuri ridzuan, sekitar sunway. tidak berapa jauh dari sunway pyramid.
dan pengangkutan ke sekolah dari rumah dan sebaliknya ialah, bas khas yang disediakan oleh pihak sekolah. seawal 7 pagi menaiki bas ke sekolah.
kelas bermula pukul 8 pagi dan berakhir pada pukul 4 pm pada hari isnin. 3 pm pada hari selasa, rabu dan khamis, dan pukul 1pm pada hari jumaat. dan tiada kelas pada hari sabtu dan ahad.
tengah hari, ada lunch break.
cuma pada waktu malam, mendapatkan sumber makanan di kedai makan yang terdapat berdekatan dengan rumah.
erm. setakat itu penceritaan aku pada kali. sekadar intro sahaja. hehe. okies. sehingga ketemu lagi.
p/s : huhu. henpon aku telah kehilangan di sebuah pasar raya di sini. oleh itu number hp kawan dan kontek aku yang lain2 juga pergi bersama. alhamdulillah, aku telah renew simkad digi aku. dengan mengekalkan nombor yang sama. jikalau kawan2 menghubungi aku melalui sms, sila taipkan nama kalian sekali dalam sms tersebut. tima kasih. ini kerana aku mungkin tidak dapat mengecam nombor2 kalian.
sebarang kesulitan amatlah dikesali. hehe.
chow!

No comments: