Friday, July 20, 2007

Harry Potter and the Deathly Hallows


21st of July 2007. esok!! di kedai-kedai buku utama, seawal 7.01 am. err, tetapi, aku tidak akan tergolong dalam kalangan yang akan beratur panjang. kerana aku tidak membuat apa-apa booking. hehe. dudi2 kit. hehe. hopefully berpeluang dan berkesempatan untuk mendapatkannya esok. sebelum ini, Harry Potter and the Half-Blood Prince, aku telah dikantoikan bahawa Dumbledore mati. huhu. kalau tidak silap, ketika itu, ada ujian progresif semasa form 4. hehe. HP 7..nebes2!

setelah melalui 2 test dalam minggu ini (sepatutnya 3, tetapi lecturer econs tidak dapat menghadirkan diri), aku merasakan ingin menyantaikan diri. hehe. walaupun movie Harry Potter and the Order of Phoenix telahpun keluar lebih seminggu lalu, aku belum menjejakkan kaki ke layar perak untuk menontonnya. insyaAllah, ingin menonton pada hujung minggu ini!! yeah! tetapi, aku telah mendengar sedikit sebanyak kekurangan (seperti biasa) dalam movie jika dibandingkan di dalam novel. seperti movie HP 3 dan 4, aku menonton bersama kazen atau adik-beradikku. insyaAllah, kali ini juga begitu. sudah lama aku merancangkannya bersama dengan kazenku yang sedang berada di darjah 5, ariz. hehe. ;o) -my best kazen- seperti yang diiystiharkan olehnya. hehe.

okies..i hope there would be no spoiling moment this time. hehe. OR, I'll be the spoiler?
hehe.

to all Harry Potter fans, happy reading HP 7 - Harry Potter and the Deathly Hallows.

2 comments:

dumplings and pau said...

Assalammualaikum sya.
Um, ukan kamek ka yang menyepoilkan buku hp and the half-blood prince time form 4 dolok? Haha!
Harap maaf.
Jangan balas dendam untuk hp7 tok, kmk blom baca!
balas dendam untuk buku hp8 kelak (yg tidak akan wujud) =P

syashot said...

waalaikumussalam nuris.
hehe. erm...kali la..(sarcastic tok)
haha..ilek..bak kata omputeh, let bygone be bygone..no hard feeling..pe2pun..hp 6 xbes gilak..hehe..

read my latest post, kot2 ada terspoil..hehe..