Friday, January 12, 2007

buat pertama kali

hehe. aku dah berjumpa dengan satu aktiviti untuk mengisi masa lapang di kala melayari internet. meng'explore' friends of friends. kat friendster. memang patut diberi nama friendster.
satu penerokaan, pada pandangan aku. adakah terdapat kemungkinan, dalam mencari pengertian diri, kadang-kadang, kita temukan diri kita seperti yang kelihatan dalam insan lain? umpama sebuah cermin. refleksi diri. yang semestinya tidak memenuhi hukum pantulan.
tiada manusia yang serupa. mungkin sama, tapi tidak serupa.
[ see, melalut again. no wonder, it's late already!! almost 2 am in the morning. ergh. i ruined my sleeping pattern lately. since when eh? end of year 2006, i think. erm. ]
mungkin 'cuti sekolah' (err..cuti belajar..i suppose)bagi aku akan berakhir. insyaAllah, aku akan kembali ke alam pembelajaran dalam tempoh terdekat ini. somewhere in subang jaya. menurut perancangan, insyaAllah, will fly to LCCT on 16.01.2006 (tuesday, night). huhu. malam selasa!! grey's anatomy.
kepada kawan-kawan, sehingga kita ktemu lagi. insyaAllah.
dunia semakin canggih. sms boleh. messenger boleh. public phone boleh. missed-call boleh. emel boleh. asalkan ada waktu, ruang , dan kesempatan.
tak perlu slalu mengenangkan, cukuplah andai tidak melupakan, kawanmu ini wahai kawanku.
sms. kalu tiada reply dariku, err..kemungkinannya, kredit tidak mengizinkan. hehe. faktor : kekerapan meng'reload' yang amat rendah. insyaAllah, akan aku usahakan.
untuk ktdthb students.
reunion dinner ulangtahun ke-50 ktdthb.
tarikh : 5 Mei 2007
tempat : eastwood valley, miri
pelancaran peringkat sekolah akan diadakan pada 9 Feb 2007.
[ aku baru dapat tahu malam semalam]
okies. sekian.
..hasbiAllahu la ilaha illahu. 'alaihi tawakkaltu. wahua Rabbul arsyil-'adzim.
*..Cukuplah bagiku Allah (yang menolong dan memeliharaku), tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia; kepadaNya aku berserah diri dan Dialah yang mempunyai Arasy yang besar.* 9 :129

No comments: